O NAS
Proponujemy Państwu naukę języka w oparciu
o najskuteczniejsze metody, z
doświadczonymi, kompetentnymi i pełnymi pasji do nauczania lektorami, w grupach nie większych niż 7 osób. Zajmujemy się organizowaniem kursów od roku 2009.
Oferta kursów, organizowanych w naszej szkole, skierowana jest zarówno do
Klientów indywidualnych, jak również instytucjonalnych. Jesteśmy w stanie przygotować, dla danego podmiotu instytucjonalnego, dowolny kurs językowy uwzględniający indywidualne oczekiwania.
Prowadzimy także tak zwane
Pogotowie Korepetycyjne, w ramach którego organizujemy zajęcia indywidualne cykliczne i doraźne.
METODY
Nauka języków obcych w naszej szkole odbywa się w oparciu o
dwie metody, które w różnych swoich odmianach z sukcesem stosowane są w dydaktyce języków obcych.
1. Metoda bezpośrednia, w której nacisk kładzie się głównie na aspekty komunikatywne, komunikację werbalną, spontaniczne użycie języka obcego. Nauka języka przy zastosowaniu tej metody odbywa się z wykluczeniem użycia języka ojczystego,
z naciskiem na kojarzenie znaczenia i idei ze słownictwem języka obcego. Metoda ta znakomicie sprawdza się w nauczaniu języka obcego w systemie małych grup.
Cechy charakterystyczne:
- instrukcje wydawane są w języku obcym
- nauczanie słownictwa codziennego użytku
- ćwiczenia komunikacji werbalnej poprzez pytania i odpowiedzi w małej grupie uczniów
- nauczanie gramatyki metodą indukcyjną (intuicyjnie)
- uczenie słuchania i mówienia
- nacisk na poprawność wymowy i form gramatycznych
2. Głównym celem metody komunikatywnej jest rozwijanie kompetencji komunikatywnej. Praca na zajęciach często odbywa się o pracę w parach lub małych grupach. Uczniowie rozwiązują zadania wymagające kooperacji, płynności mówienia, odgrywania ról. Zadaniem nauczyciela jest stworzenie maksymalnie wielu sytuacji do porozumiewania się. Zajęcia obfitują w ćwiczenia odzwierciedlające autentyczną komunikację, praktyczne przykłady codziennego zastosowania języka.
Metoda komunikatywna oznacza
równoległe doskonalenie czterech sprawności: mówienia, rozumienia ze słuchu, czytania i pisania. Szczególny nacisk kładziony jest na umiejętność swobodnej komunikacji w języku obcym. Gramatyka traktowana jest jako środek, a nie cel.